Odpowiedzi

2009-12-17T14:24:14+01:00
Raczej wiesz jak wygląda romb ....
wykreślasz symetralną czyli przekątną, czyli bierzesz cyrkiel i z jednego boku rysujesz a potem z drugiego ..
wyjdą ci dwa trójkąty i wtedy rysujesz od tych wieszkołków koła .. proste ..
jak coś to pisz :)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T14:33:15+01:00
Oczywiście jest to tylko rysunek pomocny

Najpierw musisz narysować romb.
Później przekątną musisz narysować idącą od pierwszego do czwartego wierzchołka (licząc na rysunku od góry od lewej) (nie trzeba do tego używać cyrkla, jak napisał ktoś powyżej)
Powstają ci wtedy dwa przystające trójkąty, na których później opisujesz dwa koła.
1 5 1