Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-17T14:22:03+01:00
Tutaj masz coś ciekawego na ten temat
http://pl.wikipedia.org/wiki/Alternatywne_%C5%BAr%C3%B3d%C5%82o_energii
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T14:21:16+01:00
* Mała elektrownia wodna
* wiatrak / turbina wiatrowa
* koło wodne / Energia prądów morskich, pływów i falowania
* kolektor słoneczny / ogniwa fotowoltaiczne
* biogaz
* biomasa
* energia geotermiczna
* energia słoneczna
* energia powietrzna / energia wiatru
* energia wodna