Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T14:28:10+01:00
Kuchnia:
P=3,20*2,80
P=8,96 m²

łazienka:
długość - 3,20- 0,60 = 2,60 m
szerokość - 2,80 + 0,30 = 3,10 m
P= 2,60*3,10=8,06 m²

8,96m²-8,06m²= 0,9 m

odp. Różnica pól tych posadzek wynosi 0,9 m.
7 4 7
2009-12-17T14:31:27+01:00
3,20*2,80=8,96 m² Powierzchnia kuchni

3,20-0,60=2,60 m /
2,80+0,30=3,10 m / Długość i szerokość łazienki

2,60*3,10=8,06 m² Powierzchnia łazienki

8,96-8,06=0,90 m² Różnica pól

Kuchnia ma o 0,9 m² większą powierzchnię od łazienki
2 5 2
2009-12-17T14:35:08+01:00
P₁- pole kuchni
P₂-pole łazienki

P₁= 3.20 ×2.80 =8.96m²
P₂=(3.20-0.60)×(2.80+0.30)=2.60×3.10=8.06m²

8.92-8.06=0.9
2 5 2