1.Jak nazywały się nauczyielki,które pomagały Janie Marii Vianneyowi?
2.Co dostały dzieci z sierocińca za wstawiennictwem św.Jana Franciszka Regis?
3.Jak nazywał sie dom dla sierot założony przez proboszcza z Ars?

Prosze o jak najszybszą odpowiedź ;D

3

Odpowiedzi

2009-12-17T14:29:53+01:00
1. Katrzyna i Benedykta.
2. Cały strych zboża
3.Dom opatrzności(la Providence)
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T14:30:32+01:00
1.Katarzyna,Joanna,Benedykta.
2.Zboże.
3.Opatrzności Bożej.
2 4 2
2009-12-17T14:43:11+01:00
Katarzyna,Benedykta
ziarno
po drugiej stronie kartki jest napisane
2 5 2