Hej pani z muzyki kazała mi się nauczyć grać na flecie jkiejś świątecznej piosenki niestety :\jest mały problem nie umiem czytać z nut więc prosze o takie "jakby nuty" czyli np. 3,4,3,4,itp. pRosze jest mi to potrzebne na jutro

3

Odpowiedzi

2009-12-17T14:32:35+01:00
Do1 (czyli c jednokreślne) uzyskujemy zatykając szczelnie wszystkie dziurki (7 palców: 3 lewej, 4 prawej i kciuk lewej ręki)
re (d) 6 palców i kciuk l.r (najnizsza dziurka jest otwarta - piaty palec p.r:)
mi (e) 5 palców i kciuk l.r (dwie ostatnie otwarte:))
fa (f) 4 palce i kciuk l.r (trzy ost puste:)))
sol (g) 3 palce l.r
la (a) 2 palce l.r
si (h w tym wypadku) 1 palec l.r
do2 (c dwukreslne) drugi palec lewej ręki na drugiej dziurce od góry i kciuk lewj ręki

a Tu masz rozpisana kolede

mi, mi, mi, sol, fa, mi, fa, re, re, fa, la, sol
mi, mi, mi, sol, fa, mi, fa
re, sol, fa, fa, mi, sol, sol, do, si, la, la, sol, fa, fa, la, la, sol, mi, mi, mi
sol, fa, mi, fa, re, sol, fa, fa, mi

2009-12-17T14:32:51+01:00
Http://www.mbkp.info/schola/nuty.html może tu coś znajdziesz?
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T14:39:26+01:00
Lulaj, że Jezuniu
5 5 5 3 4 5 4_ 6 6 4 2 3_ 5 5 5 3 4 5 4_ 6 3_ 4 4 5
3 3 (2-1) 1 2 2_ 3 4 4_ 2 2 3_ 5 5 5 3 4 5 4 6 3_ 4 4 5 /*2

tak kreska -> _ <- oznacza przedluzenie nuty
1 4 1