Wykonaj działania. Wynik zapisz w postaci przedziału.

a) (-6, 1> u (-7, +Ф)
b) <-6 1/2, -1 4/5) n (-2 3/4, 6 1/2)
c) (-4, -1 ) \ <-2, +Ф)



mała legenda do pomocy (^^,)
< - przedział jednostronnie domknięty
Ф - nieskończoność
u - suma zbiorów
n - iloczyn zbiorów
\ - różnica zbiorów

2

Odpowiedzi

2009-12-17T14:53:17+01:00
A) (-7, +∞)
b) (-2,75, 1,8)
c) (-4, -2)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T14:54:37+01:00
A) (-6, 1> u (-7, +Ф)
b) <-6 1/2, -1 4/5) n (-2 3/4, 6 1/2)
c) (-4, -1 ) \ <-2, +Ф)

a) (-7, +Ф)
b) (-2 3/4, -1 4/5)
c) (-4, -2)