Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T14:30:59+01:00
Adeste Fideles (Przybądźcie wierni)
Away in a Manger
Boar's Head Carol
God Rest Ye Merry, Gentlemen (dosł: "Bóg uspokaja was radośni panowie") - angielska kolęda z XIX wieku, wydrukowana po raz pierwszy w Londynie w 1833 roku, przez prawnika Williama B. Sandysa, jako część kompilacji pieśni bożonarodzeniowych.
In Excelsis Gloria
Jingle Bells (Dzwonki sań)
Joy to the World (Raduj się świecie)
O, Christmas Tree
Silent Night (Cicha noc)
The Cherry-Tree Carol
Sa to angielskie piosenki :)
Jezeli chcesz po polsku koledy lub pastorałki albo poprostu inne swiateczne piosenki to napisz na priv a ci odisze :))
pzdr xD
1 5 1
2009-12-17T14:35:06+01:00
* Wszystkie
* Angielski
* Esperanto
* Hawajski
* Niderlandzki
* Polski
* Łaciński

1. Anieli w niebie śpiewają
2. Bracia patrzcie jeno (mel. I)
3. Bracia patrzcie jeno(mel. II)
4. Cicha Noc
5. Dlaczego dzisiaj
6. Do szopy hej pasterze
7. Dzieciątko się narodziło
8. Dziecię narodzone
9. Dzień to jest dziś wesela
10. Dzisiaj w Betlejem
11. Jakaż to gwiazda
12. Jezusa narodzonego
13. Kolęda dla wędrowca
14. Lulajże Jezuniu
15. Mędrcy Świata
16. Narodził się Jezus Chrystus
17. Nie było miejsca dla Ciebie
18. Niepojęte dary
19. Nowy Rok bieży
20. O Gwiazdo betlejemska
21. Pastuszkowie ze snu powstali
22. Pójdźmy wszyscy do stajenki
23. Rozkwitnęła się lilija
24. W górę serca i czoła
25. W żłobie leży
26. Wśród nocnej ciszy
27. Z Narodzenia Pana
28. Zaśpiewam Jezuskowi
29. A cóż z tą Dzieciną
30. A wczora z wieczora
31. Ach ubogi żłobie
32. Ach witajże pożądana
33. Ach zła Ewa
34. Anioł pasterzom mówił
35. Augustus kiedy krolował
36. Bóg Się Rodzi
37. Bóg się z Panny narodził
38. Bądź wiesioła Panno czysta
39. Carol of the bells
40. Chociaż zmęczona
41. Cieszmy się i pod niebiosy
42. Deck the halls
43. Dnia jednego o północy
44. Do Betlejemu
45. Gdy się Chrystus rodzi
46. Gdy Śliczna Panna
47. God rest
48. Hej bracia czy śpicie
49. Hej w Dzień Narodzenia
50. Holy night
51. Jezus Malusieńki
52. Joy to the world
53. Już Cię żegnamy o rozkoszne Dziecię
54. Kiedy pierwsza gwiazdka błyśnie
55. Kolęda Miłości
56. Maleńka przyszła miłość
57. Miejsce przy stole
58. Mizerna cicha stajenka
59. My też pastuszkowie
60. Narodził się nam Zbawiciel
61. Nie masz ci nad tę gwiazdeczkę
62. Nie mów mi teraz dobranoc
63. Nuż my dziatki zaśpiewajmy
64. O chrismtas tree
65. O Jezu nasz Zbawicielu
66. O Little Town of Bethlehem
67. Oj Maluśki
68. Otul mnie
69. Pan z nieba
70. Pasterze bieżeli
71. Pasterze mili
72. Pasterze mili (mel 2)
73. Pastorałka


Wybierz sobie :P
1 2 1
2009-12-17T14:52:59+01:00
1 Wśród nocnej ciszy.
2.Oj maluśki.
3.gdy śliczna panna.
4.Gdy się Chrystus Rodzi
5. mizerna cicha
6.Bóg się rodzi
7. Mędrcy świata.
8.lulajżę jezuniu
9.Dzisiaj w betlejem
10.Pójdzmy wszyscy do stajenki.


Proszem cię bardzooooo !!
1 5 1