Napisz 3 zdania na temat: co sądzisz o modzie ...
Jesli mozna to prosze o przetłumaczone .. pliska na jutro!!
;)
A i jeszcze kiedy uzywa się:
,,going to'' , ,,will'' ,, too'' , ,,enouch'' i ,,not enouch''
proszę szybką odpowiedz ..
dam naj :)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T14:41:30+01:00
Viper 003, skopiował ze strony internetowej!
http://www.myenglish.pl/will.php

I think that fashion is very intresting. It makes you creative. You know how to look good. That is special kind of art.
Myślę,że moda jest bardzo interesująca. Sprawia,że jesteś kreatywny. Wiesz jak wyglądać dobrze.To specjalna forma sztuki.
Going to używa się gdy mówimy o naszych planach na najbliższą przyszłość. To nasze zamiary, nie jesteśmy co do nich pewni.
np. Next week, I going to go to the cinema.
W przyszłym tygodniu mam zamiar iść do kina.
Will jest bardzo podobne jak going to, jednak ma inną konstrukcję oraz mówimy o przyszłości, może być bliższa lub dalsza. Jesteśmy też pewni, to nie nasze zamiary.
I will go to the cinema next week.
Pójdę do kina w następnym tygoniu.
Stosujemy w zdaniach, pytaniach?
Too- też
Enough-wystarczająco
not enough- niewystarczająco
2 4 2
2009-12-17T14:43:27+01:00
Fashion is important , because thru the style of clothes we can show who we are. There are a lot of types of jeans , t-shirts and the other so we have choice.
In galleries everyone can find something for himself.
Most are mixing their clothes with other , what is such fun and it looks great.

Moda jest ważna , dlatego że przez styl ubierania możemy pokazać kim jesteśmy. Jest wiele typów jeansów , bluzek i innych , więc mamy wybór.
W galeriach/sklepach kazdy znajdzie coś dla siebie.
Większość miesza swoje ciuchy ze sobą , co jest fajną zabawą i wygląda świetnie.

Going to - kiedy coś zamierzamy
Will - kiedy mówimy że coś zrobimy
Too - kiedy mówimy że czegoś jest "za" np. za dużo - too much
Lub znaczy : też - np. I love you too - też cie kocham
Enough - kiedy mówimy że czegoś jest wystarczająco dużo
Not enough - kiedy mówimy że czegoś nie jest wystarczająco dużo ;)
2 4 2
2009-12-17T15:13:37+01:00
1. Like every girl I am interested in fashion and I think people need it.
Jak kazda dziewczyna interesuje sie moda oraz mysle, ze ludzie jej potrzebuja.
2. In my opinion it’s important to have your own style, so I don’t copy everything what I can find in fashion magazines.
Moim zdaniem to wazne, zeby miec swoj wlasny styl, dlatego nie kopiuje wszystkiego, co widze w magazynach z moda.
3. Sometimes fashion is a way to show others that you belong to some subculture.
Czasami moda jest sposobem na pokazanie innym, że należy się do jakiejś subkultury.

„going to” odnosi sie do wczesniejszych planow, kiedy mowisz „I’m going to visit my grandfather” znaczy to, ze mialas to zaplanowane wczesniej.
Jesli pomysl powstaje w chwili mowienia wtedy uzywasz „will” – „I will do it” („Zrobie to”) oznacza, ze nie mialas tego zaplanowanego, ale zdecydowalas sie na to w momencie mowienia np. Ktos mowi: „I have no time to go to the shop” (nie mam czasu, zeby pojsc do sklepu), a Ty spontanicznie decydujesz sie mu pomoc mowisz uzywajac „will” np. „I will go to the shop if you want” (pojde do sklepu jesli chcesz)
“enough” – wystarczająco
wstawiany po przymiotnikach i przysłówkach np.: You don’t work hard enough (nie pracujesz wystarczajaco ciezko)
przed rzeczownikami, jak w zdaniu: I have enough money. (mam wystarczajaco duzo pieniedzy)
lub samo np. : I will lend you some money if you haven’t got enough. (Pożyczę ci pieniadze, jesli nie masz wystarczaja duzo)
“not enough” – niewystarczająco, przeciwienstwo „enough” podobnie stosowane np.
There are too many people and not enough chairs. (Tu jest zbyt duzo ludzi i niewystarczajaco duzo krzesel)
1 5 1