Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T14:42:01+01:00
16 x kwadrat-4(x kwadrat+2x+1)>3(4x kwadrat -4x+1)-6
16xkwadrat-4x kwadrat-8x-4>12x kwadrat-12+3-6
16x kwadrat-4x kwadrat-12x kwadrat-8x>4-12+3-6
-8x>-11 |:(-8)
x<11/8
2009-12-17T14:59:59+01:00
16x²-4(x+1)² > 3(2x-1)²-6
16x²-4(x²+2x+1) > 3(4x²-4x+1)-6
16x²-4x²-8x-4 > 12x²-12x+3-6
12x²-8x-4 > 12x²-12x-3
-8x+12x > -3+4
4x > 1
x > 1/4
pozdrawiam