Odpowiedzi

2009-12-17T14:36:23+01:00
Czy mężczyźni potrafią dobrze rodzić ?
[chyba]
  • Użytkownik Zadane
2009-12-17T15:04:25+01:00
Być może chodzi o: Czy mężczyźni umieją być dobrymi położnikami?
midwife to położna
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T15:09:58+01:00
Może być kilka znaczeń i to zależy później od konktekstu reszty zdań... więc może być:
1. Czy mężczyźni mogą być dobrymi położnikami?
2. Czy mężczyźni potrafią być dobrymi położnymi/ położnikami?...

ale praktycznie sens jest ten sam...