Odpowiedzi

2009-12-17T14:40:12+01:00
Rodzina,ciepło,śnieg,choinka,opłatek..
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T14:42:26+01:00
Choinka, prezenty. potrawy wigilijne, karp, bombki, łańcuchy, święty mikołaj, renifery, sanie, śnieg, opłatek, wspólna kolacja, rodzina
1 5 1
2009-12-17T20:16:24+01:00
Kolędy, choinka, mikołaj, światełka, opłatek, 12 potraw, baranek, pasterka, bombki, gwiazda betlejemska, szopka, spotkanie rodzinne