Odpowiedzi

2009-12-17T14:43:00+01:00
Np.
ciężka praca,którą wykonują wszystkie mamy
albo:
grupa ludności;grupa mam;)
13 2 13
2009-12-17T14:43:11+01:00
Myślę że to coś takiego jak ktos np nie rozstaje śie z mamą i z nia wszystko robi jest bardzo związany z mama
15 2 15
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T14:45:59+01:00
SŁOWNIK JĘZYKA POLSKIEGO
mamusizm - przywiązanie do mamy; częściej dotyczy mężczyzn niż kobiet; dotyczy sytuacji zagrożenia dziecka lub niemożności wykonania jakichś prac fizycznych lub psychicznych


SŁOWNIK SYNONIMÓW
mamusizm - maminsyństwo, nieporadność, beksizm, dziecinizm
39 3 39