Odpowiedzi

2009-12-17T15:00:02+01:00
Poezja jest to tworzenie pięknych, nie zawsze do końca zrozumiałych zdań. Często używa się w poezji metafor.

Mam nadzieje że oto Ci chodziło.
Pozdrawiam :P
26 3 26
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T15:00:15+01:00
Poezja to dziedzina twórczości obejmująca utwory pisane wierszem.Ich tematem są uczucia, przeżycia wewnętrzne, emocje. Cechy poezji: zapis wierszowy, obecność rymów, podmiot liryczny, niecodzienny język (...)
36 3 36