Odpowiedzi

2009-12-17T15:04:51+01:00
28km=28000m=2800000cm
2800000÷4000000=0.7cm
Odp:Odległość na mapie między punktami c d wynosi 0.7cm.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T15:07:09+01:00
1:400 000
1cm:400 000cm/:100
1cm:4000m/:1000
1cm:4km
28:4=7
Odp.:Między punktami c i d na mapie ta odległość wynosi 7cm.
2009-12-17T15:08:10+01:00
28km=28000m=2800000cm

1 - 400 000
x - 2800000

400 000x=2800000 /:400000
x=7[cm]

Odleglosc miedzy punktami c i d wynosi 7cm. ;)))