Odpowiedzi

2009-12-17T15:04:11+01:00
Moim zdaniem nie tylko przedmioty zmarłego człowieka pozostaną po nim ale i sam on z biliskimi. Jego dusza ciągle będzie z nami. Będziemy cały czas myślec o nim i przedewszystkim na zawsze pozostanie w naszych sercach.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T15:05:31+01:00
Uważam, że nie tylko przedmioty zostają po człowieku. Po nim zostają najpiękniejsze wspomnienia i niezapomniane chwile. Dla mnie żadne przedmioty nie mają znaczenia, tylko liczy się to co mam w sercu i w głowie, czyli miłość do zmarłej osoby oraz najcudowniejsze wspomnienia. Nawet te złe po jakimś czasie mogą nam wydać się dobre związane z człowiekiem, który odszedł na inną, lepszą stronę świata.
3 5 3
2009-12-17T15:35:23+01:00
Po zmarłym człowieku pozostają nie tylko przedmioty lecz działania, które wykonał być świat był lepszy. Nie będzie on zapomniany bo zostanie w sercach swoich bliskich. Chyba nikt nie chce być zapomniany po śmierci i aby nie zostały po nim tylko rzeczy ,ale pamięć innych ludzi. Żyjmy tak, by po nas nie zostały tylko przedmioty ale duchowe pamiątki w sercach.
3 5 3