Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-17T15:09:10+01:00
Względność ruchu polega na tym że ciało może się poruszać względem jednego przedmiotu
natomiast pozostawać w spoczynku względem innego. Przykładem może być pasażer
w pociągu. Względem innych pasażerów, swojej walizki, bądź choćby samego pociągu pozostaje w spoczynku, natomiast porusza się względem mijających drzew, wszystkiego co znajduje się za oknem i pozostaje daleko w tyle
2009-12-17T15:08:14+01:00
Względność ruchu polega na tym że ciało może się poruszać względem jednego przedmiotu natomiast pozostawać w spoczynku względem innego. Przykładem może być pasażer w pociągu. Względem innych pasażerów, swojej wliazki, bądź choćby samego pociągu pozostaje w spoczynku, natomiast porusza się względm mijąjących drzew, wszystkiego co znajduje się za oknem i pozostaje dlaeko w tyle :p


LUB


Względność ruchu to właściwość ruchu (zjawiska fizycznego) polegająca na tym, że do jego opisu potrzebny jest ukłąd odniesienia - inne ciało lub układ ciał.
Dopiero wybranie ciała - układu odniesienia pozwala coś mówić o ruchu lub spoczynku ciała.