Chciałbyś nakłonić swoich kolegów do obejrzenia wystawy fotograficznej pt. " Ryby głębinowe" postaraj się podać przynajmniej trzy argumenty , które przekonają ich , że warto zainteresować się rybami żyjącymi w głębinach mórz i oceonów.Prosze pomóżcie=]

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T15:24:32+01:00
Nie wiem czy Ci się spodoba, możesz to przekształcić jakoś ale:

Gdy w zeszłym roku obejrzałam wystawę fotograficzną pt. ,,Ryby Głębinowe" byłam zachwycona! Niektóre okazy są naprawdę piękne a inne bardzo dziwne!
Pokayzwano także zdjęcie pewnej ryby, która została zmutowana. Była bardzo ciekawa. Do fotografii dołączano krótkie informacje o niej. Jaka jest populacja, gdzie żyje itp.
Możliwe że, nie brzmi zachęcająco nazwa tej wystawy, ale jednak jest ona ciekawa. Nie zawsze, ale jednak czasami takie informację mogą Wam się przydać w codziennym życiu.
Ja mam zamiar chodzić na te wystawy co roku. Zachęcam także Was do obejrzenia tej wystawy. Jest ona naprawdę interesująca.
2009-12-17T16:59:03+01:00
1. Mają różnorodne dziwaczne kształty,są małe - mają kilkanaście cm.
2.Są źródłem światła, mają duże świecące oczy, niektóre są ślepe, widzą przy swietle niewidocznym dla człowieka.
3. Szeroko otwarte paszcze z ostrymi zębami.