Odpowiedzi

2009-12-17T15:18:16+01:00
# Szkoła dobrze uczy każdego szkoła to nic złego
Szkoła ocenia sprawiedliwie
# Szkoła uczy myśleć i rozumieć świat aby miec na niego hak
# Szkoła rozwija społecznie, uczy wrażliwości i milosci
# Szkoła pomaga uwierzyć w siebie, tworzy dobry klimat
# Szkoła przygotowuje do przyszłości i wczesnej młodości
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T15:31:16+01:00
Pewnego dnia na lekcji pani poprosiła bym poszła zmoczyc wilgotki (gąbki)a że to był mój tydzień dyżurowania bez wahania ruszyłam w stronę toalety. Nie opodal klasy spotkałam kepeluszników mieli takie śmieszne kapelusze , że od razu zaczęłam się śmiac. Po chwili podeszłam do jednego z nich i zapytałam czy mógł by mi podarowac jeden , ponieważ miał ich bardzo dużo a ja chciałam się pokazac w nim koleżanką. Kapelusznik popatrzył na mnie ze zdziwieniem i gwizdnął z gwiżdżo-trąbki . Byłam zaniepokojona tym co może się stac .Zaraz zza rogu toalety wparowało dwóch malowników zaczeli mna kręcic malowac mnie aż w końcu weszła nauczypani (nauczycielka) wszyscy znikneli jakby po prostujakis sen .. nie rozumiałam nic z tego. Nauczypani podeszła do mnie i spytała czy wszystko ze mną w porządnym porządku odpowiedziałam że widziałam bardzo zabawne ludki . NauczyPani patrzyła na mnie ze zdziwieniem jak na kogos nienormalnego . Po chwili znalazłysmy się w klasie pani nadal nie mogła zrocumiec o co mi się bujało (chodziło) . Później , gdy opowiedziałam to koleżanką też nie c hciały uwierzyc. Kapelusznicy juz nigdy wiecej sie nie pojawili a ja byłam uważana za nienormalne dziecko .
2 3 2