Odpowiedzi

2009-12-17T15:13:19+01:00
"Dla mojej kochanej koleżanki z przeprosinami i zyczeniami na Boże Nardzodzenie"
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T15:17:17+01:00
Droga Zosiu chciałabym Cię przeprosić za to że ponieważ pokłóciłyśmy się o coś tak nieważnego. Obiecuję że będziemy się przyjaznić do końca życia. A z okazji Świąt Bożego Narodzenia chciałabym Ci złożyć najserdeczniejsze życzenia .
Pozdrawiam Cię Karolina

2009-12-17T15:19:18+01:00
"Z przeprosinami dla ukochanej przyjaciółki. Nasza przyjaźń niech trwa wiecznie. Przepraszam za to co było."