Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T15:26:45+01:00
1 . wyciąg cebule
2 . zacznij ją kroić
3 przyłóż do oczu
4. i tak 3 razy
Płacz gwarantowany
1.poobserwuj najpierw chłopaka/dziewczynę
2. wypytaj go /ją o dziewczyny/chłopaków
3. nie sprawdzaj swojego chłopaka
4.kochaj go
5. opowiadajcie sobie kawały
To tyle

Mam nadzieję że pomogłam :)
2009-12-17T15:27:22+01:00
1.NIe zadawac sie z towarzystwem ,którym nie znamy
2nie zakochiwac sie w osobie która nie jest cb wart