Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T15:17:59+01:00
Warto:
Poznajemy nowe miejsca
Nawiązujemy nowe znajomości
Poznajemy inna kulture
Wypoczywamy oraz bawimy się
Czsami poznajemy nowy język
coś zupełnie nowego zawsze jest ok :)

Nie warto
Strata czasu
Zły klimat
Nie da się poznać znajomych
:)
7 3 7
2009-12-17T15:18:29+01:00
Myślę, że warto ponieważ:
- każda przygoda uczy Nas czegoś
- zmienia czasem życie na lepsze, a zmiany są w życiu potrzebne
- jest nowym wyzwaniem, któremu trzeba spojrzeć prosto w oczy i zwyciężyć

Sądzę, że nie warto, gdyż:
- zła przygoda może komuś zostać na całe życie we wspomnieniach
- może Nam zrujnować całe życie, jak np. narkotyki, alkoholizm itp.
7 4 7