The Empire State Building opened in May 1931 and fir 42 years it was the tollets buildins in the world. The twin towers of the World Trade Center, which opened in 1973 were tallet than the Empire State Building. But terroritst destroyed the World Trade Center on 11 September 2001. The Empire State Builiding is 443 metres high and has 102 floors. It is taller than the Eiffel Tower (319 metres), the Great Pyramid of Egypt (107 metres) and Big Ben (67 metres). At the top builiding you can sometimes see snow and rain falling up because of the unique atmospheric conditions! And the rain is sometimes red!
There are 6,500 windows (washed twice a month) and 73 lifts (`elevators`in American English). The high-speed elevators travel at up to 366 matres a minute. From the 102nd floor you can see more than 125 kilometres on a clear day. They number of visitors to the Empire State so far is 85 milion people - that`s over 2.5 milion people a year. Remember that there are often long queues (the Americans call them `lines`) for the elevators at the bottom of the building. And there are also equally long lines at the top - of people waiting to come down!


Proszę o przetłumaczenie. ; ) Dzięki.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Wojw
  • Początkujący
2009-12-17T15:14:54+01:00
Empire State Building otwarte maja 1931 i jodły 42 lat było tollets buildins na świecie. Bliźniacze wieże World Trade Center, który został otwarty w 1973 roku były tallet niż Empire State Building. Ale terroritst zniszczeniu World Trade Center 11 września 2001. Empire State Builiding ma 443 metrów wysokości i 102 pięter. Jest wyższy niż Wieża Eiffla (319 m), Wielka Piramida w Egipcie (107 m) i Big Ben (67 metrów). Na górę Builiding można czasem zobaczyć śnieg i deszcz się ze względu na wyjątkowe warunki atmosferyczne! A deszcz jest czasami czerwona!
Są to Windows 6500 (myć dwa razy w miesiącu) i 73 wyciągów ( "wind" w amerykańskim angielskim). High-wind prędkości podróżowania z prędkością do 366 MATRES minut. Od 102-sza piętrze można zobaczyć ponad 125 kilometrów w pogodny dzień. Ich liczba osób odwiedzających Empire State jakim jest 85 mln osób - That `s ponad 2,5 mln osób rocznie. Pamiętaj, że często zdarzają się długie kolejki (Amerykanie nazywają je "linii") dla dźwigów w dolnej części budynku. Są także równie długich linii w górę - ludzi czekających na zejdź!
3 1 3
2009-12-17T15:16:32+01:00
Empire State Building otwarte maja 1931 i jodły 42 lat było tollets buildins na świecie. Bliźniacze wieże World Trade Center, który został otwarty w 1973 roku były tallet niż Empire State Building. Ale terroritst zniszczeniu World Trade Center 11 września 2001. Empire State Builiding ma 443 metrów wysokości i 102 pięter. Jest wyższy niż Wieża Eiffla (319 m), Wielka Piramida w Egipcie (107 m) i Big Ben (67 metrów). Na górę Builiding można czasem zobaczyć śnieg i deszcz się ze względu na wyjątkowe warunki atmosferyczne! A deszcz jest czasami czerwona!
Są to Windows 6500 (myć dwa razy w miesiącu) i 73 wyciągów ( "wind" w amerykańskim angielskim). High-wind prędkości podróżowania z prędkością do 366 MATRES minut. Od 102-sza piętrze można zobaczyć ponad 125 kilometrów w pogodny dzień. Ich liczba osób odwiedzających Empire State jakim jest 85 mln osób - That `s ponad 2,5 mln osób rocznie. Pamiętaj, że często zdarzają się długie kolejki (Amerykanie nazywają je "linii") dla dźwigów w dolnej części budynku. Są także równie długich linii w górę - ludzi czekających na zejdź
2 2 2