Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T15:20:34+01:00
Proch
druk
kompas
system dziesiętny zapisu liczb
papier
taczka
pług skibowy
soczewka
papierowe pieniądze
liczydło
ster rufowy
alkohol destylowany
żeliwo
sejsmograf
zapałki
krążenie krwi
rakieta
latawiec
chomąto
rotor helokoptera
4 3 4
2009-12-17T15:22:51+01:00
1.Kompas
2.Papier
3.Druk
4.Proch
5.Taczka
6.Chomąto
7.Pług skibowy
8.Soczewka
9.komorowa śluza kanałowa
10.zegar mechaniczny z wychwytem i napędem wodnym
11. papierowe pieniądze
12. Liczydło
13. Ster rufowy
14. Alkohole destylowane
15. żeliwo
16. Rotor helikoptera
17. Sejsmograf
18. Zapałki
19. Latawiec
20. Rakieta i rakieta wielostopniowa
3 4 3
2009-12-17T15:23:40+01:00
- herbata
- bambus
- kompas
- proch
- papier
- jedwab
- nefryt
- żeńszeń
- ryż
- druk
- taczka
- liczydło
- zapałki
- latawiec
- rakieta
- rotor helikoptera
- sejsmograf
- żeliwo
- papierowe pieniądze
- pług skibowy
- chomąto
- system dziesiętny w zapisie liczb
- alkohole destylowane
- krążenie krwi
- druk drzeworytowy