Odpowiedzi

2009-12-17T15:29:56+01:00
Ponieważ potrafią przyswajać azot atmosferyczny, który jest bardzo podatny dla organizmu i są bardzo bogate w białko.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T17:35:35+01:00
Lucerna i koniczyna są ważne w żywieniu zwierząt dlatego że lucerna i koniczyna zawierają 29% białka które jest składnikiem budulcowym komórek organizmu. Tworzą peptydy , polipeptydy. Należy pamiętać aby nie skarmiać zwierząt duża ilością białka co może doprowadzić do zasadowicy, kwasicy, ścięcie białka a nawet pozno rozpoznane smierć
1 5 1