No to tak

Pan Konrad zebrał ze swojej działki 22 i jedną drugą kg... Zawiózł je w kobiałkach na targ. Ile kobiałek zabrał na targ, jeżeli w jednej mieści się 2 i jedna druga??? Proszę o podanie danych do zadania na jutro potrzebne za dopowiedz daję 10 pkt..

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T15:25:43+01:00
Towar zabrany na targ - 22,5kg
pojemność kobiałki - 2,5kg
ilosc kobiałek - ?

22,5 : 2,5 = 9

Odp. 9 kobiałek.
5 4 5
2009-12-17T15:27:06+01:00
22 i 1/2 - ilość kilogramów
x - ilość kobiałek
2 i 1/2 - ilość kilogramów w jednej kobiałce

x = 22 i 1/2 : 2 i 1/2
x = 9

Odpowiedź: Pan Konrad zabrał ze sobą 9 kobiałek.
3 3 3
2009-12-17T15:27:42+01:00
Zebrał 22,5 KG
Ile Kobiałek zabrał, jeżeli w jednej mieści się 2 i 1/2 KG

Proporcja:

1 - 2 1/2 KG
x - 22,5 KG

x=1x22,5 KG / 2 1/2
x=22,5 / 2,5
x= 9

Zabrał 9 kobiałek.
3 4 3