Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-17T15:34:28+01:00
Nie każdy miał okazję zobaczyć coś tak pięknego. Mnie się udało. I ten widok zapamiętam na zawsze.

Krajobraz, który szczególnie utkwił mi w pamięci, zobaczyłam w czasie zimowej wycieczki na Słowację. Była piękna pogoda. Słońce świeciło ostro, tak jak może świecić zimowe słońce. Nie czuło się wiatru, przynajmniej w miejscu, gdzie stałam. Ale słyszałam odległe świsty i gwizdy, to wiatr hulał wśród szczytów górskich. Widziałam kłęby śniegu przewalające się między skałami. A więc spokój, jaki wokół mnie panował, był tylko pozorny. Tam wysoko wśród szczytów wiał ostry, przenikliwy wiatr, a kłęby unoszonego przez niego śniegu zasłaniały widoczność. Cieszyłam się, że mogę z daleka podziwiać to piękne zjawisko, że nie muszę się zmagać z zimnem i śniegiem. Widok był naprawdę piękny i jestem pewna, że urzekający nawet dla tych, którzy już od lat wędrują po górach. Bo przecież właśnie dla takich widoków podejmuje się trud wspinaczki. Wszędzie było biało, ale biel zupełnie inaczej wyglądała na gałęziach wysokich majestatycznych świerków, a zupełnie inaczej na surowych, nagich szczytach gór. Miałam wrażenie, że miękkie czapy zwisające z ciemnozielonych gałęzi są wręcz ciepłe, przytulne. Tak jakby stanowiły ochronę dla drzew. Natomiast płaty śniegu leżące w załomach szarych skał były zimne, nieprzyjemne. Zupełnie jakby to były dwa rodzaje śniegu. Spojrzałam wyżej. Ponad górskimi szczytami było już tylko niebo. Nie było widać żadnej, nawet najmniejszej chmury, tylko ostry, chłodny błękit.
2009-12-17T15:35:14+01:00
Moją ulubioną porą roku jest zima.
Chociaż jest wtedy bardzo chłodno ja zawsze podziwiam piękne widoki. Na drzewach leży dużo płatków śniegu, co wygląda malowniczo. Na wielu podwórkach są już świąteczne ozdoby, które wprawiają w Bożonarodzeniowy nastrój. Chodniki i ulice są pokryte lodem. W parkach widać już dzieci, które lepią bałwany.
Moim zdaniem zima jest najpiękniejszą porą roku.

Mam nadzieje ze troche Ci pomoglam:) jak nie to trudno ;p nie wiem czy o to Ci chodzilo, ale cos tam napisalam:)
pozdrawiam! ;p
2009-12-17T15:39:24+01:00
Zima ?
otóż Jaka jest?
Szczypie mrozem w Uszy,
biała cała od śniegu, z którego dzieci
Lepią Bałwana,Rzucają się śnieżkami,
Zjeżdżają z Górki sankami,
Cała pokrywa śnieżna z Małymi ANiołkami
Zrobionych przez dzieci.
Z Soplami lodu zwisających z Dachu.
z Krótkimi dnia i Długimi Nocami.
Zima jest Mroźna,śnieżna i Biała .