Odpowiedzi

2009-12-17T15:27:33+01:00
Odwaga, honorowość, dotrzymywania obietnic, przysiąg i bezwarunkowe dotrzymywanie obowiązków.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T15:31:26+01:00
Z rycerskiej kultury powinniśmy zachować przede wszystkim traktowanie kobiet z należytym szacunkiem. Poza tym powinniśmy zachować honorowość, męstwo i odwagę. Powinniśmy rozwijać umiejętność dotrzymywania obietnic i patriotyzm.