Napisz zaproszenie na dzień otwarcia twojej szkoly(obojetnie jaka) do kolegi z Wielkiej Brytanii. Powiedz kiedy odbedzie sie to otwarcie.Podaj adres szkoly.Opisz zaplanowane na ten dzien atrakcje.Popros czy kolega przyjedzie.
Prosze o pomoc.Moga byc osobne zdania,mowiace o czyms.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T15:32:16+01:00
Cześć!
Chciałbym zaprosić Cię na otwarcie mojej szkoły. Jest to publiczne gimnazjum numer 45 w Warszawie. Na ten dzień zaplanowanych jest wiele atrakcji, między innymi: zajęcia sportowe, zajęcia taneczne, wiele konkursów. Oczywiście na zwycięsców czekają świetne nagrody. Nie pożałujesz! Przyjedziesz? Jesteś tam mile widziany. Czekam na Twoją obecność.
Pozdrawiam i do zobaczenia. Zygmunt.
1 1 1
2009-12-17T15:34:53+01:00
zaproszenie
Mam zaszczyt zaprosić michała z Wielkiej brytani na uroczystość otwarcia mojoej szkoły.
Odbedzie sie to 30.12.09 r. o godz. 17:00 na ulicy krakowskiej w Krakowie.Adres szkoły: ul.Krakowska 25b.
Bede nastepujace atrakcje:
-słodki poczestunek,
-przedstawienie,
-konkursy.
Bardzo proszę cie o przyjazd na otwarcie.
Zaprasza
......................
(imię i nazwisko)
2 3 2