Rozwiąż logogryf i wymień funkcje elementu budowy , ktory stanowi hasło.

1. Inaczej krwinki czerwone.
2. Tkanka płynna.
3. Tkanka mięśniowa wchodząca w skład naczyń krwionosnych i jelit.
4. Najtwardsza tkanka.
5. Inaczej krwinki białe.
6. Długa wypustka komórki nerwowej.
7. Inaczej komórka nerwowa.
8. Krótkie wypustki komórek nerwowych.
9. Tkanka łączna występująca w małżowinie usznej.
10. Tkanka magazynująca substancje odżywcze.
11. Barwnik niezbędny do transportu tlenu.
12. Komórki budujące wraz z neuronami tkankę nerwową.
13. Nabłonek odpowiedzialny między innymi za wymianę gazową

3
2 krew
Komentarz został usunięty
Komentarz został usunięty
Komentarz został usunięty

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-17T15:33:14+01:00
1Erytrocyty
2Krew
3Gładka
4Kostna
5leukocyty
6Akson
7Neuron
8Dendryty
9Chrzęstna
10Tłuszczowa
11Hemoglobina (lub Czerwony)
12Glejowe
13Jednowarstwowy płaski
536 4 536
2009-12-17T15:32:48+01:00
1.erytrocyty
2.krew
3. mięśnie gładkie
4. kostna
5.leukocyty
6.akson
7.neuron
8.dendryty
9.chrzęstna
10.tłuszczowa
11.hemoglobina
12.glejowe
13.jednowarstwowy płaski
220 3 220
2009-12-17T15:35:53+01:00
1. Erytrocyty
2. Krew lub Limfa
3. Tkanka mięśniowa gładka
4. Kostna
5. Leukocyty
6. Akson
7. Neuron
8. Dendryt
9. Chrząstka
10. Tłuszczowa
11. Hemoglobina
12. Komórki glejowe
13. Nabłonek płaski




319 4 319