Odpowiedzi

2009-12-17T15:46:54+01:00
Zad 10
1. is playing
2. are playing
3. does he come
4 do
5. doing
6. i'm working

a 11 zdania nie zrobie ci bo nei zeskanowalas calej strony i nei mam jak wykonac cwiczenia
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T15:47:51+01:00
Też jestem w 2 kl. :P
1. is playing
2. are playing
3. is he coming
4.'m doing
5.doing
6.'m watching
Ten drugi załącznik jest nie pełny,przeczytaj polecenie!
1. to będzie to A: are you doing
co do reszty nie wiem nie widze screena pełnego ^^
1 5 1
2009-12-17T16:05:22+01:00
1 Is playing
2 2.are playing
3 is he coming
4 I am doig
5 Do
6 watching



1 what are you doing
2 going
3
4
5 She’s
6 is sitting
7 I am ?
8 real y ?

Ja jestem w 1 ;p