Odpowiedzi

2009-12-17T15:41:28+01:00
ZAWIADOMIENIE

Dn.17 12.2009r w naszej szkole o godzinie 17.00 w sali nr.33 podczas trwania rady pedagogicznej odbędzie się spotkanie rodziców wraz z nauczycielami.Będą poruszane ważne i aktualne problemy związane z działaniem szkoły i programem nauczania.Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych.Z wyrazami szacunku:

warszawa 17.12.2009r Anna Lis - przewodnicząca samorządu
szkolnego
6 4 6
2009-12-17T15:44:42+01:00
ZAWIADOMIENIE!
W imieniu mieszkańców rady miejskiej prosimy o wyrozumiałość, gdyż dnia 30 stycznia 2009 od godziny 16:00-16:30, będzie wyłączony prąd ze względu na naprawy które będą musiały zostać wykonane tego dnia.
Burmistrz
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T15:47:33+01:00
Szanowna Pani Katarzyno!

Z przykrością muszę zawiadomić Panią o śmierci Pani męża Grzegorza Rygowskiego, który zginął w wypadku samochodowym. Śmierć była natychmiastowa. Lekarze nic nie mogli zrobić.

Pogrzeb odbędzie się 16 lutego o godz. 12 zostanie odprawiona msza św. w kościele Karola Boromeusza, a później odprowadzimy Go do grobu.

Łączę wyrazy współczucia, Romek, Warszawa, dnia 10 lutego 2000r.
5 2 5