Odpowiedzi

2009-12-17T15:56:11+01:00
1.Jeden Bóg
2.Szanuj imię Boże
3. Dzień święty święć.
4. Szanuj rodziców.
5. Kochaj życie!
6. Bądź czysty.
7. Bądź uczciwy!
8. Bądź prawdomówny.
9. Bądź wierny.
10. Bądź uczciwy.
3 3 3
2009-12-17T15:57:58+01:00
1. Nie będziesz wierzył w innych bogów
2. Nie wzywaj Jezusa jak nie jest ci potrzebny
3. Nie sprzątaj w niedziele i chodź do kościoła
4. Odnoś się ładnie do rodziców
5. Nie zabijaj i nie morduj
6. Nie całuj się z nie swoją żoną
7. Nie bierz co nie twoje
8. Nie mów źle o innych
9. Jak ona ma męża lub on ma żonę to się odczep
10. Nie bierz żadnej rzeczy co nie jest twoja
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T16:43:55+01:00
1.Jestem twoim jedynym bogiem
2.Nie broń się mym imieniem
3.Chodź do kościoła w niedziele i święta
4.Szanuj swoich rodziców
5.Życie jest darem nie marnuj go
6.Doceniaj związki innych i nie psuj ich.
7.Kradznąc nie doceniasz moich darów
8.Nie kłam na bliźniego
10.Nie zabieraj żadnej rzeczy swojego brata
1 4 1