Odpowiedzi

2009-09-12T15:58:01+02:00
Dywizjon 303- książka o o tematyce wojennej
Krzyżacy... tamatyka historyczna itp
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-12T16:06:52+02:00
To zależy w jakim wieku jesteś .... ale ja polecam Agenci na deskorolkach. Nie byle co! - Peters Fusek Andrew
Opis książki Agenci na deskorolkach. Nie byle co! :
Bohaterowie książki to czworo nastolatków z nadzwyczajnymi umiejętnościami: San potrafi włamać się do każdego urządzenia elektronicznego, Charlie jest fantastycznie wysportowana, Ben to mistrz parkouru, a Break jest królem deskorolki.
Swoje umiejętności zdobyli dla zabawy, lecz teraz, uwikłani w szaloną przygodę z gangiem niebezpiecznych przestępców, muszą wykorzystać wszystkie swoje zdolności, żeby przeżyć...