Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T15:49:03+01:00
Wierzyłam Twoim ustom - lecz usta Twe kłamały
Wierzyłam Twoim słowom - lecz słowa uleciały
Wierzyłam Twemu sercu - lecz serce rytm zmieniło
Wierzyłam, że mnie kochasz - lecz to nie prawdą chyba było.
2 3 2
2009-12-17T17:22:01+01:00
Miłość, choć piękna, potrafi dać w kość,
Potrafi tak ranić, że aż mamy jej dość.
Jednak gdy trafisz na drugą połowę,
Zawróci ci w głowie i odbierze mowę.
Bo miłość to uczucie nieokiełznane,
Zmienia wszystko, nawet to, co nam znane.
Dla niej warto poświęcić nawet skarby największe,
Bo miłość to właśnie to, co najpiękniejsze.
:)

2009-12-17T19:39:01+01:00

Heh..dlugo go wymyslaam


Coś Ci powiem,coś na uszko.
Kocham bardzo Cie serduszko,
a na koniec szepnę skromnie
być już zawsze koło mnie...