Znowu matematyka ; o
zad. 3/105 matematyka2001 klasa 6
proszę z rozpisaniem
a jesli ktoś nie wie to o to chodzi :
24,5% to ilość osób ogladających TVP1
36 000000 to ilość ludzi w polsce
i pytanie jest ile widzów miała w tym okresie każda z nich
a następne liczby to
21,9 %
5,1%
16,1%
14,7%
2,1%
15,6%
proszę napisać, za najlepsze dam najlepsze

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T16:08:46+01:00
Zrobię to tak jak rozumiem :

36 000 000 ( ludność )
24,5% - to 8 820 000 ( 36 000 000 *0,245 ) - TVP 1
21,9% -to 7 884 000 ( 36 000 000 * 0,219 ) - TVP 2
5,1% - to 1 836 000 ( 36 000 000 *0,051 ) - TVP 3
16,1% -to 5 796 000 ( 36 000 000 * 0,161 ) - POLSAT
14,7% -to 5 292 000 ( 36 000 000 * 0,147 ) - TVN
2,1% -to 756 000 ( 36 000 000 * 0,021 ) - TV 24
15,6% -to 5 616 000 ( 36 000 000 * 0,156 ) inne

4 najpopularniejsze to TVP 1 , TVP2 , Polsat , TVN

Razem : 36 000 000
1 5 1
2009-12-17T17:50:08+01:00
24,5%*36000000/100= 8820000
21,9%*36000000/100=7884000
5,1%*36000000/100=3213000
16,1%*36000000/100=5796000
14,7%*36000000/100=5292000
2,1%*36000000/100=756000
15,6%*36000000/100=5616000
1 3 1