Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T15:58:53+01:00
1.Czy kochasz dzikie zwierzęta?;)
2.skąd sie bierze twoja odwaga?
3.od kiedy podróżójesz?
4.czy kochasz swojego wujka?
5.kto jest twoim najlepszym przyjacielem?
6.od kiedy interesujesz sie podróżami?
7.czy często się boisz?
8.jakie jest twoje ulubione zwierze?
9.kim zamierzasz byc gdy dorosniesz?
10.ile krajów juz zwiedziłeś?
2009-12-17T16:04:56+01:00
1.Czy lubisz jeździć na łowieckie wyprawy z ojcem?
2.Czy kochasz zwierzęta?
3.Czy podczas podróży tęskniłeś za wujostwem Karskich?
4.Czy masz zamiar w przyszłości zostać zoologiem?
5.Lubisz geografię?
6.Czy tęsknisz za dawnymi kolegami z Warszawy?
7.Chciałbyś w przyszłości prowadzić takie życie jak ojciec?
8.Lubisz podróżować po świecie?
9.Chciałbyś w kolejne wakacje jechać z ojcem do Afryki?
10.Wolisz podróżować z ojcem czy być z wujostwem Karskich?