Odpowiedzi

2009-12-17T15:53:29+01:00
Basia palcami wystukiwała rytm piosenki.
Pudłeko z butami jest otwierane przez Maćka.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T15:53:37+01:00
Kasia wystukiwała numer w telefonie.
Rytm piosenki był wystukiwany przez Olę.


Tomek otwierał puszkę kukurydzy.
Drzwi były otwierane przez Julię.
2009-12-17T16:05:02+01:00
Strona czynna;
Kasia wystukuje zadanie na klawiaturze swojego komputera.
Strona bierna;
Zadanie jest wystukiwane przez Kasię na klawiaturze jej komputera.

Strona czynna;
Paulina otworzyła okno bo było jej gorąco.
Strona bierna;
Okno zostało otworzone przez Pauline bo było jej gorąco.