Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T15:55:37+01:00
Święty Wojciech
Stanisław ze Szczepanowa
Święty Kazimierz Jagiellończyk
św. Andrzej Bobola SJ
NMP Królowa Polski • św. Wojciech BM • św. Stanisław BM • św. Stanisław Kostka • św. Andrzej Bobola • św. Jadwiga Królowa • św. Kazimierz • św. Jadwiga Śląska • św. Kinga • św. Jan z Dukli • Święty Szczepan • bł. Władysław z Gielniowa
8 4 8
2009-12-17T15:57:02+01:00
Patroni Polski :
- Św. Wojciech
- Stanisław ze Szczepanowa
- Św. Kazimierz Jagiellończyk
- Św. Andrzej Bobola
5 3 5
2009-12-17T16:21:47+01:00
NMP Królowa Polski • św. Wojciech BM • św. Stanisław BM • św. Stanisław Kostka • św. Andrzej Bobola • św. Jadwiga Królowa • św. Kazimierz • św. Jadwiga Śląska • św. Kinga • św. Jan z Dukli • Święty Szczepan • bł. Władysław z Gielniowa.
3 4 3