Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T16:11:39+01:00
Porównanie z innymi planetami
dlaczego np. na marsie nie ma zycia?
Nie ma atmosfery - powietrza którym można by oddychać. Analogicznie- na ziemi jest woda powietrze i żyzna gleba która pozwala yć roślinom i prowadzić geotropizm. A. jeszcze jest w dobrym oddaleniu od słońca..Na marsie jest za zimno a na merkurym i venus jest znów zbyt goraco. (mówię o temperaturach 200'C + i 100' -)
1 5 1
2009-12-17T16:20:08+01:00
Ma odpowiednie położenie, niejest ani za blisko, ani za daleko od słońca. Roślinność główne pożywienie żywych organizmów ludzi , zwierząd i owadów. Odpowiednia gleba na której zasiewamy roślinność.Na ziemi przeważają wody (morza, stawy, oceany, rzeki, jeziora).
1 5 1
2009-12-17T19:13:13+01:00
Ziemi stwarza warunki,ponieważ jest tlen,dobre warunki cieplne(umiarkowane)