Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-17T16:07:09+01:00
Liczba atomowa (Z) oznacza liczbę protonów lub elektronów

Z=liczba elektronów=liczba protonów=ładunek jądra atomowego
4 3 4
2009-12-17T16:09:05+01:00
)Liczba atomowa (Z)oznacza liczbę protonów lub elektronów Z=liczba..atomowa jest =liczbie protonów i elrktronów i)liczbę protonów=liczba elektronów= ładunek jądra .
3 3 3