Odpowiedzi

2009-12-17T16:14:15+01:00
14 dm - wysokość
10 cm= 1 dm
14+1=15 dm -

P=ah
P= 14*15=210 dm²]

Odp: pole rpmbu wynosi 210 dm kwadratowych
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T16:13:17+01:00
W zależności jakie mamy dane pole rombu możemy liczyć ze wzoru
P=1/2*p*q
lub
P=a*h

Wybieramy wzór
P=a*h
h - 14dm=1,4m
a-1,4m+10cm=1,5m
P=1,5*1,4
P=2,1 [m2=metr kwadratowy]
1 5 1
2009-12-17T16:16:50+01:00
1dm = 10 cm.

h = 14dm = 140cm
a (bok) = 14dm+10cm=140cm+10cm=150cm
P= ah
P= 150cm * 140 cm = 21000 cm 2(kwadratowych)
1cm 2 = 0,01m x 0,01m = 0,0001m 2
21000cm = 2,1 m2