Odpowiedzi

2009-09-12T16:58:03+02:00
1 ) √12 =2√3
2) √20 =2√5
3) √50 =5√2
4) √180 =6√5
5) ∛16 =2∛2
6) ∛2000=10∛2

1 1 1
2009-09-12T17:00:21+02:00
1 ) √12 =pierwiastek4*3=2pierwiastek3
2) √20 =pierwiastek4*5=2pierwiatek5
3) √50 =pierwiatek25*2=5pierwiastek2
4) √180 =pierwiatek36*5=6pierwiatek5
5) ∛16 =pierwiatek4*4=2pierwiastek4
6) ∛2000=pierwiastek100*20=10pierwiastek20

1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-12T17:00:41+02:00
1. √4×3 = 2√3
2. √4×5 = 2√5
3. √25×2 = 5√2
4. √36×5 = 6√5
5.∛8×2 = 2∛2
6.∛1000×2 = 10∛2
1 5 1