Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T16:15:21+01:00
Do Hydaspes. W pościgu za uciekającym króle perskim Dariuszem. Jednak plemiona zamieszkujące tamten obszar okazały się bardzo waleczne.
6 4 6
2009-12-17T16:17:14+01:00
Dotarł do rzeki Hydaspes, gdzie stoczył bitwę z armią Indyjską.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Bitwa_nad_rzek%C4%85_Hydaspes
2009-12-17T16:45:00+01:00
Dotarł do rzeki Hydaspes, gdzie stoczył bitwę z królem indyjskim i wygrał.
1 5 1