Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T16:18:20+01:00
Mogą żyć tylko w innym organizmie, nie mogą same się odrzywiać, mają specyficzną budowę.
2 5 2
2009-12-17T16:18:31+01:00
Gdy rozleje się kwas, zawarty w niej powoduje to zatrucie środowiska, a bateria staje się bezużyteczna. Szybko się czerpią, gdyż reakcje zachodzące pomiędzy kwasami są intensywne.

Upsss źle przeczytałam :/
a więc wadami bakterii napewno jest to co napisał użytkownik powyżej oraz to, że poprzez wzmożone rozmnażanie się mogą stać się niebezpieczne i doprowadzić do jakichś np infekcji.
1 5 1
2009-12-17T16:21:18+01:00
Mogą żyć tylko w innym organizmie, czyli z nim w symbiozie. Nie potrafią same funkcjonować.