Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T16:38:11+01:00
U wszystkich kręgowców powstała z ektodermy, a jej funkcją jest przewodzenie impulsów oraz odbierania, przetwarzanie i przekazywanie bodźców fizycznych i chemicznych dochodzących do wszystkich narządów zmysłu.
12 4 12
2009-12-17T16:39:37+01:00
Tkanka nerwowa składa sie z komórek nerwowych i komórek glejowych.Odbiera, przekazuje i reaguje na impulsy środowiska, jak np. dotyk, temperatura czy światło.
11 3 11