Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T16:23:07+01:00
Z okazji nadchodzących świat Bozego Narodzenia pragniemy Pani złożyć życzenia dużo zdrowia, radości kolejnych.. lat prace w tej szkole, miłości i życzliwosci okazywanej przez innych : )
11 4 11
2009-12-17T16:27:39+01:00
Wszystkiego najlepszego z okazji św.Bożego Narodzenia.Dużo radość,szczęscia i przede wszystkim wiele zdrowia.Smacznego barszczu z uszkami i karpia w wielu odsłonach:)I szczęśliwego Nowego Roku:)


Tworzyliśmy dziś na polskim życzenia oto kilka z nich: :p
Bardzo dużo prezentów,
mało w życiu zakrętów,
Dużo bąbelków w szampanie,
Kogoś kto zrobi śniadanie,
a na każdym kroku
szczęścia w Nowym Roku

Najserdeczniejsze życzenia:
Cudownych Świąt Bożego Narodzenia
Rodzinnego ciepła i wielkiej radości,
Pod żywą choinką zaś dużo prezentów,
A w Waszych pięknych duszach wiele sentymentów.
Świąt dających radość i odpoczynek,
oraz nadzieję na Nowy Rok,
żeby był jeszcze lepszy niż ten,
co właśnie mija. Tobie
i całej Twojej rodzinie życzy ...

Licze na najlepsza odp.:)
15 4 15