Córka maży o wycieczce zaoszczędziła już 3/5 {ułamek} potrzebnych pieniędzy . Rodzice postanowili dołożyć resztę . Ile pieniędzy dadzą córce rodzice, jeżeli koszt wycieczki wynosi 1050?

WYSTARCZY SAMA ODPOWIEDŹ BEZ OBLICZEŃ !!!

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T16:24:23+01:00
2009-12-17T16:24:16+01:00
2009-12-17T16:24:07+01:00
Córka maży o wycieczce zaoszczędziła już 3/5 {ułamek} potrzebnych pieniędzy
. Rodzice postanowili dołożyć resztę . Ile pieniędzy dadzą córce rodzice
, jeżeli koszt wycieczki wynosi 1050?


420zł
1 5 1