Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T16:25:23+01:00
Doznajcie w te święta
wyjątkowego szczęścia
poczujcie miłość Boga
i opiekę aniołów
zrozumcie sens życia
i potęgę rodziny
otwórzcie serca
i wpuście ptaki nadziei.
1 1 1
  • Użytkownik Zadane
2009-12-17T16:28:31+01:00
Wieść radosną niosą dzwony
na wsze świata grają strony,
że zmartwychwstał Pan nad
Pany Bóg wszechmocny, Bóg kochany.

Z okazji Świąt Zmartwychwstania pragnę Ci życzyć,
aby ten czas był czasem przemiany serc.
Aby udział w tych Tajemnicach ożywiał wiarę,
dawał nadzieję i umacniał miłość.
Życzę Ci, aby Zmartwychwstanie dokonało się w Twoim sercu
i aby dokonywało się każdego dnia.

W Święta Zmartwychwstania życzę Ci ,
by w Tobie zmartwychwstały:
zapomniane marzenia, młodzieńczy
optymizm w podchodzeniu do przeciwności
losu, sztubacka fantazja.
Niech w Twoim sercu zapanuje wiosna
- odrodzenie nowego życia.
1 5 1
2009-12-17T16:32:32+01:00
Aby Nowonarodzony Chrystus
obudził w nas to, co jeszcze uśpione,
ożywił to, co już martwe.
Niech światło Jego słowa
prowadzi nas przez życie do wieczności.
niech ześle pokój i błogosławieństwo na ten dom
i jego mieszkańców, niech pozwoli się cieszyć
jego przyjściem po długim czasie adwentu
Radosnych Świąt w gronie rodzinnym życzy...
1 5 1