Odpowiedzi

2009-12-17T16:32:07+01:00
A)energia mechaniczna- pchnięcie kuli
b)Nenergia cieplna-Nagrzewanie sie metalu od słońca
c)energia chemiczna-dyfuzja
d) energia jądrowa-walka z nowotworami
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T16:37:47+01:00
A) samolot pędzący w powietrzu
b)podczas spalania paliwa w kotle
c)dyfuzja
d)energia poruszających się ładunków
e)w energetyce w elektrowniach jądrowych
1 1 1