Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T16:25:56+01:00
Kochana Babciu!
Piszę do Ciebie, aby powiadomić Cię, że za tydzień przyjadę do Ciebie w odwiedziny. Będzie to czwartek, koło godziny 15. Zostanę na 4 dni. Już się nie mogę doczekać. Myślę, że ty też. Mam dla Ciebie prezent z okazji imienin.
Twoja wnuczka Ania.
2 5 2
2009-12-17T16:27:22+01:00
Droga bapcio chcałem ci powiediecz że cie chce pozdrowicz umnie jest dobrze a uciebie moja bapcu prosze odpisz prosz